sorry! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van bart meijer - WaarBenJij.nu sorry! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van bart meijer - WaarBenJij.nu

sorry!

Door: bart meijer

Blijf op de hoogte en volg bart

15 Februari 2015 | Nederland, Cuijk

Sorry dat ik 2 dagen niets meer heb laten horen.
Op de eerste dag wist ik niet wat de wifi code was en op de tweede dag kon ik op de wifi maar niet op mijn blog.
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten maar in mijn volgende verslag ga ik meer vertellen over wat ik al heb gedaan.

  • 15 Februari 2015 - 13:18

    Mama:

    Hallo Bart!
    Fijn om van je te horen!!! We zijn heel benieuwd wat je tot nu toe hebt gedaan en kijken uit naar je verslag.
    Veel liefs van mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Mijn eerste reis

Lekker dansen en de stad verkennen

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Morgen al.

19 Februari 2015

Eindelijk

17 Februari 2015

Harlem, kleding en veel plezier

16 Februari 2015

Weer een leuke dag gehad in NY

15 Februari 2015

New York!
bart

Ik ben Bart Meijer , ik ben 12 jaar. IK doe de vooropleiding dans en ga daarmee naar New York City.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5280

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: