Toen was het nog zo ver weg maar nu zo dicht bij. - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van bart meijer - WaarBenJij.nu Toen was het nog zo ver weg maar nu zo dicht bij. - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van bart meijer - WaarBenJij.nu

Toen was het nog zo ver weg maar nu zo dicht bij.

Door: Bart Meijer

Blijf op de hoogte en volg bart

12 Februari 2015 | Nederland, Cuijk

Morgen ga ik al naar New York City!!!
Toen dacht ik nog een jaar en dan ga ik naar New York City.
Maar nu is het nog maar een dag!
Ik vind het geweldig dat ik naar New York ga!

  • 12 Februari 2015 - 16:38

    Bart:

    Hee Bart,

    Ontzettend veel plezier daar in New York en maak er iets moois van.

    Groetjes

    Bart

  • 12 Februari 2015 - 17:34

    Marloe:

    Hey Bart,

    Héél veel plezier in New York, dat gaat vast helemaal goed komen! Geniet ervan, veel foto's maken en dan weer terugkomen om het ons allemaal te vertellen en te laten zien. ;)

    Groetjes Marloe

  • 12 Februari 2015 - 17:37

    Sjef:

    Hoi Bart,

    Een hele goeie reis naar NY en geniet ervan!!

    Ome Sjef

  • 12 Februari 2015 - 17:47

    Tante Petra:

    Hey Bart,

    Nog 1 avondje gezellig thuis en dan kan het grote avontuur beginnen!
    Een fijne vliegreis en heel veel plezier in New York!

    Groetjes,

    Tante Petra

  • 13 Februari 2015 - 10:28

    Oma Dorie:

    Ha die Bart eindelijk is het zover dat je vertrekt.Een goede reis geniet ervan.




    Liefs Oma Dorie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Mijn eerste reis

Lekker dansen en de stad verkennen

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Morgen al.

19 Februari 2015

Eindelijk

17 Februari 2015

Harlem, kleding en veel plezier

16 Februari 2015

Weer een leuke dag gehad in NY

15 Februari 2015

New York!
bart

Ik ben Bart Meijer , ik ben 12 jaar. IK doe de vooropleiding dans en ga daarmee naar New York City.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 5280

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: