Harlem, kleding en veel plezier - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bart meijer - WaarBenJij.nu Harlem, kleding en veel plezier - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bart meijer - WaarBenJij.nu

Harlem, kleding en veel plezier

Door: Bart Meijer

Blijf op de hoogte en volg bart

17 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York

Hoi ik ben vandaag in Harlem geweest en het was heel leuk. Ik heb er een lekkere warme winter jas gekocht en mijn oude achtergelaten zodat een zwerver er nog iets aan heeft. Verder ben ik nog bij Marchalls geweest en heb daar een heel leuk T-shirt gekocht. Je mocht kiezen of je een extra les wilde volgen of dat je nog veel van Harlem wilde zien. Ik koos voor Harlem want ik wil zoveel mogelijk van NYC zien. Ik heb een leuke taples gehad, ik had wel pijn aan mijn voeten maar verder is alles perfect! Gaat het met jullie ook goed?

Doei !

• 17 Februari 2015 - 09:19

Dorie:

Hallo Bart.

Kei goed dat je het zo leuk en gaaf en naar je zin hebt.
    Bij mij gaat alles goed . We hebben hier mooi weer gehad nu is het mistig.
    Zo tezien op de foto heb je een mooie en warme jas gekocht goed zo.
    Genoeg foto,s maken.

Doei.

Liefs Oma Dorie.

• 17 Februari 2015 - 14:12

Marloe:

Hoi Bart,

Je hebt een mooie jas gekocht zeg! Fijn dat alles daar goed gaat, en leuk dat je alle kansen aangrijpt om zoveel mogelijk te zien.

Hier gaat alles ook goed, Bart en ik hebben zondag een avondje carnaval gevierd. ;)

Groetjes Marloe

• 17 Februari 2015 - 19:51

Tante Petra:

Hoi Bart,

Fijn dat je het zo goed naar zin hebt en al zoveel gezien hebt!
    Die mooie nieuwe jas kun je wel goed gebruiken daar.
    Nog veel plezier en blijf je kansen grijpen.

Groetjes Tante Petra

• 17 Februari 2015 - 20:50