Weer een leuke dag gehad in NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bart meijer - WaarBenJij.nu Weer een leuke dag gehad in NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bart meijer - WaarBenJij.nu

Weer een leuke dag gehad in NY

Door: Bart Meijer

Blijf op de hoogte en volg bart

16 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York

Vandaag was leuk ik ben in Central Parc. Deed me denken aan Home alone.
En ik was bij het hotel van Home alone.
Ik heb lekker Thais gegeten en lekker gedansd.
Ik vind het heel leuk in NYC en het is ook gezellig

Groetjes Bart

  • 16 Februari 2015 - 06:51

    Papa:

    Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet maar lekker verder.

    Groetjes papa.

  • 16 Februari 2015 - 08:43

    Mama:

    Gaaf dat je het park nu in het echt hebt gezien. Als je de film weer kijkt, herken je misschien wel meer dingen. De vrouw met de duiven zul je wel niet hebben gezien!

    Groetjes en veel liefs van mama

  • 16 Februari 2015 - 09:55

    Dorie:

    Lieve Bart.

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Hoe is het weer daar ?
    Wie geeft jullie les en begrijp je het dan allemaal ?


    Groetjes van Oma Dorie .

  • 16 Februari 2015 - 10:32

    Yvonne Maassen:

    Ha die Bart,

    We kregen een mailtje van mama dat je heeeeel ver weg bent. We gaan je zeker volgen. Genieten daar he!!!!

    groetjes,

    fam Maassen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Lekker dansen en de stad verkennen

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Morgen al.

19 Februari 2015

Eindelijk

17 Februari 2015

Harlem, kleding en veel plezier

16 Februari 2015

Weer een leuke dag gehad in NY

15 Februari 2015

New York!
bart

Ik ben Bart Meijer , ik ben 12 jaar. IK doe de vooropleiding dans en ga daarmee naar New York City.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 5265

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: