New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bart meijer - WaarBenJij.nu New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bart meijer - WaarBenJij.nu

New York!

Door: Bart Meijer

Blijf op de hoogte en volg bart

15 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York

Ik ben in New York!!!!!
K heb al Times Square gezien ben met de metro gegaan, soms is het rustig maar soms kom je er nog maar net in.
Ik heb al redelijk wat gezien van de stad en heb in de verte het Vrijheidsbeeld gezien!!!!!
Maar ik heb al gemerkt dat het leven hier heel anders is dan in Nederland.
Maar ik heb het naar mijn in in New York.
De dansles van gister was ook heel leuk,



Doei!

  • 15 Februari 2015 - 13:45

    Dorie:

    Hoi Bart.

    Fijn wat van je te vernemen . Je hebt dus al gedanst,in de metro gezeten en veel gezien.
    Ben blij dat je het leuk vindt. Geniet ervan met volle teugen.

    Liefs Oma Dorie.

  • 15 Februari 2015 - 13:47

    Jan :

    Hoi klein keltje:) leuk wa te horen veel plezier nog. Je kan trouwes ook op steam kijken dan kan k je ook n berichtje verzenden.

  • 15 Februari 2015 - 14:04

    Lotte:

    Gaaf! Je hebt dus al heel veel gezien. Hoe merk je dat het leven daar zo anders is?
    Veel succes en plezier weer!
    Groetjes, Lotte.

  • 15 Februari 2015 - 14:40

    Opa En Oma:

    Hoi Bart.
    Fijn dat je zo naar je zin hebt.Kijk goed rond en geniet.
    Nog veel succes met het danen Groetjes Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Lekker dansen en de stad verkennen

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Morgen al.

19 Februari 2015

Eindelijk

17 Februari 2015

Harlem, kleding en veel plezier

16 Februari 2015

Weer een leuke dag gehad in NY

15 Februari 2015

New York!
bart

Ik ben Bart Meijer , ik ben 12 jaar. IK doe de vooropleiding dans en ga daarmee naar New York City.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5268

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: